Susamtanem2 Pirayeada ay sonu gibi geceyarısı bakın o zaman açılacak ya da erkenden gidip doktordan rica edin o şekilde bakilirsiniz ama çok beklersiniz
Susamtanem2 Pirayeada o yüzden devleti normal görüyorum ben randevu alırsan anca 1 saat beklersin ama diğer türlü çok beklersin 3-4 saat bekledik bir kere Dr um yoktu bir Dr diğer Dr hastasına da bakıyordu
Susamtanem2 Pirayeada kaç haftadasiniz hiç gitmediniz mi orda Dr a gidince söyleyin kağıt veriyor size o şekilde gidip hastaneden alirsiniz