Asli_277 Kizlar 34+4 doğum yaptım bebeğim 5 gündür kuvozde solunum skntisi varmis. Hâlâ durumu stabil Bana umut olacak deneyimli anneler varmı .
Portakalgeliyor Asli_277 Allah yardımcınız olsun küveze her bebek girebilir (40 hafta bile ) bende endişe ediyorum allah tez zamanda kucağınıza almayı nasip etsin morelinizi yüksek tutun ve pozitif düşünün lütfen 🤲❤️🌷😘
SerpilEsra Asli_277 33+5 dogum yaptim 1 hafta kaldik korkma annesi hayirli olsun bebegn☺ benim 2. Bebisim yokda oda erken gelecekms
Merineri Asli_277 ben de cumartesi günü 34+4 te doğum yaptım. Benim bebeğimi de küveze aldılar. İnşallah tez zamanda kavuşuruz yavrularımıza.
Pembepanterr Asli_277 33+1 de doğum yapmıştım bende sizin gibi solonum sıkıntımız vardı 32 gün kaldı zor bir süreçti ama sonra sağlıkla kavuştuk şuan 17 aylık yaşıtları geçti bile boy olsun kilo olsun düşük ağırlık diye de sakın üzülmeyin çok akıllı ve iştahlı oluyorlar hayırlı olsun inşaAllah en kısa sürede kavuşun 😊🥰
Asli_277 SerpilEsra Allah razı olsun Allah’ım inşallah bana da o günleri gösterir . Ağlamaktan ne hale geldim ameliyatliyim. Ama bebeğimden başka bişey düşünemiyorum . Allah kolay doğum sağlıklı bebek nasip etsin inşallah .
Asli_277 Merineri bende cumartesi 34+4 de doğum yaptım . Solunum skntisi var ve enfeksiyon kapmış dediler sizinkinin neyi var geçmiş olsun
SerpilEsra Asli_277 amin hic korkma tevekkul et sutun lazim bebise stresten kesilmesn inan bana premature bebisler daha cabuk toparlaniyor oglum suan 2.5 yasinda kardesini bekliyor kanda enfeksiyon bizdede vardi kuvezden ciktiktan sonrada antibiyotik devam ettik hic korkma Rabbimin izni ile kavusursun
Merineri Asli_277 benim kızımın da solunum sıkıntısı var, ciğerleri enfeksiyon kapmış ve antibiyotik tedavisi veriliyor şuanda. 10 gün daha kalacakmış, Rabbim sağlıkla kucağımıza aldırmayı nasip etsin inşallah.
Hulyaaaa Asli_277 Hiç korkma cnm benim oğlumda 33 haftalık dogdu solunum sıkıntısından dolayı 12 gün kuvozde kaldı şuan 2.5 yaşında çok şükür 🥰