Kızlar 3 aydır tiroid ilacı kullanıyorm değerim 5 di sonra 3 oldu bu ayda 1.30 ama gebe kalamadım ve levatrion 25 mg kullanıyorm değerim bu ay düşmesine rağmen doktor dozunu falan düşürmedi. Bu şekilde olan varmı siz kaç mg ilac kullanıyorsunuz ve ne zaman gebe kaldnz