Canım herkesin sancı ağrısı farklı heralde bende ilk doğumumda sancım sadece karnım ağrıyodu çatlayacak gibi onun dışında ne rahimde ne belde ağrım olmadı belki seninki belden giriyodur düzenli mi o önemli yanlızca akşama geçmezse git öyle uyuma bence