İkinci hamileliğim 24 yaşındayım 4bucuk yaşında prensesim var ilk doğumum 33+3 erken oldu normal doğum yaptım şimdi bir prenses yolu daha bekliyoruz 33+3 ağrim çıktı nstde yatisim yapıldı ciğer geliştirici hap iğne yaptılar 3 gece kaldım 2 gün evde durdum sonra yine başladı ağrılarım bu sefer daha şiddetliydi bebiş yan duruyormuş o yüzden olabilirmiş ağrım sancım şuan yine hastanedeyim 3 gündür serum veriyorlar kontrol altındayım böyle olup bebeği dönen var mi ? Açılmam yok ama nstde sancı çıkıyor salmiyorlar eve 😣 uzun oldu hakkinizi helal edin dua edin vaktinde alayım kucağıma 🙏