Sehooo Normal hayatta ve hamilelikte düzenli ilaç kullanıyorsun sabahları aç karnına yemekten 1 saat önce, benim de çocuk isterken çıkmıştı tiroid meselesi 2 sene önce sorun yapma. Şu an 32+2 ikiz gebeliğim var, ilaçlarımı düzenli kullanıyorum bebelerimi etkilemedi şükür 😊evham yapmayın.