Olyb Nayhan Elisa gayrimüslim bir isim. Ben tercih etmezdim. Elisa Asya da gerçekten çok yorucu olmuş
VeraVrea Nayhan karar verdiyseniz forumda sormayın, sonra biri eleştirince üzülüyor insanlar🤣 karar vermemiş olsaydınız, sonu a ile biten iki isim çok zorlama olmuş derdim
Nayhan Annem babam hiç hayırlı olsun bile demedi. Çok üzüldüm o yüzden sizlerden de fikir almak istedim. Kötü bir isim mi ki bir hayırlı olsunu haketmiyor 😔
Zamanbukucu Nayhan üzme canım kendini 😕 içinden ne geliyorsa onu koy. Tabi kide fikir almak isteyeceksin bu platform bunun için var. Sağlıkla gelsin minik kızın 🤲🏾❤