Halimeege Çok reklam koyuyosunuz hamileler var ben şahsen sinir oluyorum hamile halimle o kadar hamile var bence azaltın şu reklamlari lütfen yanlız olmadığımı düşünüyorum
Denizyildizii Halimeege moderatörler gelene kadar ben sana diyeceklerini söyleyeyim. Bedava uygulama kullanıyorsun olacak o kadar. Eğer çok sık çıkıyorsa ekran resmi çekip mail atıp kanıtla
Halimeege Denizyildizii ay kısaca değil reklamlar önceden hiç cikmiyodu ne kadar güzeldi saçma sapan reklamlar çıkıyor
Americano Denizyildizii e yalan mı? Bedava uygulama neresini beğenmiyorsun sizde iyice buldunuz da bunuyorsunuz yok hamile halimle çekemem yok o çıkmasın bu reklam çıksın çok istiyorsanız kendi uygulamanızı geliştirin reklamsızını yaparsınız.
Denizyildizii Americano iyi de ben şikayet etmedim ki sadece arkadaşa bildiğim kadarıyla bilgi verdim bana niye söyleniyorsunuz hayret bişey
Halimeege Americano bu dusuncenize katılmıyorum ücretli olsa kimse kullanmaz 9 ay için sadece azaltainlar diye paylaşımda bulundum
Americano Denizyildizii ya sana söylenmek değil genel olarak mesela bende neden yok da sizde var🤷♀️ Her girişimde 1 kere çıkıyor sonra daha yok ama o 1 reklama bile söylenen var yok biz hamileyiz bizi rahat ettirin diye🤷♀️ Saçma
ftmnrdmrl Bende reklam gördüğüm an tekrar kapatıp açıyorum uygulamayı klasik Türk usulu. Çünkü artık uzun uzun reklamlar çıkıyor sıkıyor artık