Merhaba arkadaşlar bende her kadın gibi gebelik isteyen birisiyim. Reglime 4 gün kala test yaptım ve negatif çıktı dün yani reglime 2 gün kala (gece) lavaboya girdim çıktığımda peçetede kahverengi leke gördüm ama aşırı azdı iki 3 kere falan sildim gördüm sabah normalde reglim başlardım lekeyi görünce en geç sabaha hastalanirdim ama sabah kalktığımda hiçbir şeyim yoktu hatta regli ağrımda gitti sadece bel ağrım var goguslerim aşırı şiş sadece bu belirtilerim var yaşayan varmi bu durumu çok merak ediyorum yardımcı olursanız çok sevinirim hakkınızı helal edin