Lilyy ben de 2 tane zibin aldim civilden oyle ahım şahım kullanışlı değil açıkçası ama yinede isimi görür çöpe atılacak kadar da değil. Ben ilk alışverişimi civilden yaptım. E bebekte de cesit cok fiyat olarak pahali bide küçük oranin ürünleri genelde. Yenidogan için tulum pijama takımı normal takım şeklinde aldim. Hediye de gelince evde baya bi yenidogan oldu iyiki cok almamışım diyorum. Sende 0 3 3 6 6 9 ay şeklinde alabilirsin hepsini küçük alayım diye düşünme hemen buyur bebeklerimiz. Birde zaten devamlı çamaşır yikayscagiz kirleneni atarsın hemen yıkanır yetişir giydirmene