havvakaratas_09 [silindi] bana en son çare doktorum rennie verdi zararı yok mideniz yandıkça çiğneyin birde nexium verdi onu çok kötü olunca içiyorum
Minnak-kalbim [silindi] Bebek büyüdükçe bli baskı mide koruyuculari veriliyor canım. Size verilen ağızda çiğneliyen doktorunuzs sorun ama kullan der yani mide yanman çok sa iç bisy olmaz yani
gokcekocyigit07 [silindi] gebelere rennie duo yazılıyor bende kullandım ama hiç etki etmemişti, umarım sizde işe yarar 😊
gokcekocyigit07 [silindi] doktorunuz daha iyi bilecektir ben şurup da kullandım tablette, gaviscon da ama pek işe yaramamıştı
Buss1 [silindi] ben gavisconun şurubunu bide bu size verilen ağızda eriyen tableti ikisinde kullanıyorum ikisinide veriyo doktorlar kullanabilirsiniz
Asobeno [silindi] ben çok sıkıntı çektim mide yanmasından doktorum rennie nin hiçbir sakıncası yok günde 4 kere kullanabilirsin dedi eğer yemek yedikten sonra artıyorsa her öğünden sonra kullanabilirsin dedi ki kullandım gerçekten rennie olmasa ne yapardım bilmiyorum
Arenn evet benimde mide yanmam falan var doktorum bugun rennie surup veya cigneme tableti veya gavisgon surup kullanabilirsin hic zarari yok dedi miden yandikca ic dedi
Ftm_75 [silindi] kaç kutu bitirdim yarın yine alicam sağlık ocağından anında geçiyor mide ağrısını ve yanmasinj
Kayaecrin [silindi] hamileligimin başından beri rennie duo kullanıyorum bu süreçte en iyi arkadaşım oldu diyebilirim 😅
Huda26 Rennie duo mükemmel bir şurup ben gebeliğin boyunca kullandim suan 35+1hala kullanıyorum çok memnunum anında mide yanmasını kesiyor ve hiç bir zararı yok gönül rahatligiyla kullanabilirsiniz 😇🥰
Mercimekbebe [silindi] doktorum bana rennie duo şurup verdi . O olmasa kavrulmuştum heralde yanmaktan her yemekten sonra iç dedi ama ben yanmaya başlayınca ya da hissedince içiyorum anında kesiyo tabi belli bi süre için . Bol bol su içmeyi tavsiye ediyorum.