Seda_nrr Yoncca 32.Haftada hazırlıyorlar hep.Bencede mantıklı ama ben daha eksikleri tamamlamadım 32ye yetişmeyecek gibi 🙈🙈
supermomss Yoncca erteleye erteleye 34. haftanın ortasına geldik hemen hemen her şey tamam gibi bi bebek bezi bi de bana ped başka bişey yok oda için süs püs hazırlıyorum onları da atıştırmalıklarla başka çantaya koyarım diye düşündüm
Birgul Yoncca ben 33 de hazırladım nolur nolmaz diyee hemde insan ileri doğru çok ağırlaşıyor tembelleşiyorr 😂 37+5te de doğdu zaten bizim kız.
Yoncca Seda_nrr benimde 32 hafta bittim bu gün makinaya attım kıyafetlerini bı yandan da erken mi diye düşünüyorum 😊
Eminos123 Jsnsjudhd bende de eksiklee var mesela pijama pantolonumun pacasi katlanacak son dk koyulacaklari koymadim 37+3
Tsara supermomss ped ne alıcaksınız burda cok depend duydum acaba külot gibi olduğundan kullanışlımıdır yoksa normal kalın pedmi daha iyi karar veremiyorum
Seda_nrr Yoncca bence erken değil ya ben 30+5 im bugün kıyafetlerini yıkadım biraz eksikleri var onlarıda alıp çantasını hazırlarım dedim
supermomss Yoncca göğüs pedi aldım baya büyükmüş onlar da internette küçük görünüyordu. Şimdiden akıntı olunca nolur nolmaz ddm
hanimhanimcik valla ben 29 oldum yavaş yavaş hazırlamayı düşünüyorum yani en geç 32-33 haftada hazır olması lazım her ihtimale karşı