Babyasia akşam sancılarım düzensizleşti gibi oldu gece yarısı tekrar düzene girince hastahaneye gidelim nstye bağlanayım dedim. Hastahanede nstye bağlıyken suyum geldi ve acil sezeryan doğuma alındım 29 Temmuz gece saat 01:50de kızımı kucağıma aldım 💗 hatta doktor neden bu kadar geç kaldın diye belirtti. Sancılar düzensiz olsa da kasılmalar düzenli oluyormuş bu nedenle daha çok dikkat etmemiz gerekiyormuş