Aysayten Merhaba herkese. Dün bir akrabanın komşusuna ödemi çok çıktı diye sezeryana almış doktor. Benimde ayaklarım ve bacaklarım çok ödem yaptı. Ne buz ne başka bir şey geçirmiyor ödemi. Böyle bir şey duyan var mı ? Tansiyonum 12-8 çıktı. 38+2 deyim
Gulcan21 Merhaba benim ben ödem hemde ödemden kaynaklı bacaklarımda sorun çıkmaya başladı benim de acil sezeryan dedi doktorum. Normalde bugündü ama bebek için cumartesiye aldık günü 36+1 şuan