Kızlar merhabaa , bugün nstye bağlandım fakat bebeğin Harry etmedi sonra ultrasona bağlandık her şey normal , tekrar nstye bağlandım altlarda sertlik baskı oluyor dedi doktor ve ilaç verdi magosit yarın tekrar gel nst ye bağlan o işe yaramamışsa dozu yüksek başka ilaç vercem dedi başına böyle olay gelip bebeğini zamanın da kucağına alan oldu mu .
35-5iz şuan da