Dyg61 hastaneye yatacagim gunun gecesinde birsey yiyip icmek yasak demisti. Sonra sabah 9da servise gitmistim doktorum da nobetciydi o gun. Acilden girisimi yaptirtti bana. Covid testi, kan ve idrar tahlillerimi istedi. Oglen 1 de sezeryanim yapildi. Anestezi doktoruyla hic gorusmedim. Ameliyat sirasinda gordum kendisini. Anestezi hic agrili degil korkma. Sadece kasma kendini. Ben heyecandan kastim kendimi igne girmedi ikinci denemede yine ugras sonucu yapilabildi. Uyustuktan sonra da sonda takildi hic hissetmiyosun zaten anestezinin etkisiyle. Surec boyle ilerledi bende