AE42 Bildigim kadariyla gunluk belli miktarin ustunde almamak gerek. Caniniz cektiginde icin ama 3 4 gunde bir icseniz daha iyi olur . bende canim isteyince nescafe iciyorum ama 2 haftada 1 falan. Bebege giden besin miktarini etkiliyormus belli bir miktarin ustunde kafein alinca cunku. İnternetten bakabilirsiniz 😊