Rabia_0703 24 haftalık hamileyim ve doktorum bebek kendi haftasından iki hafta geride geliyor yani 22 haftalık gözüküyor dedi. Bu durumu yaşayanlar var mı varsa düzelenler var mı ?
Burcu4135 Rabia_0703 2 hafta geri de olması cok kötü birsey degil bizde de oluyordu. İlerleyen haftalarda haftasını yakalıyor. Merak etmeyin
ZeynepUstaaa Rabia_0703 bende şuan aynı problemi yaşıyorum 28+1 de gittim dün 26 +3 haftalık çıktı bebeğim acilden giriş yaptığım için hiç bir bilgi verilmedi
Nuray71 Rabia_0703 bizim de öyle çıkmıştı sonradan gerçekten kendini yakaladı. Yarın dogumumuz var gene 2 ye yakın hafta geride görünüyor ama onunda tek sebebi zayıf olması
Rabia_0703 ZeynepUstaaa herkesin rutin başına gelen birşeymiş normal karşılanıyormuş aldığım bilgilere göre ama tabii benim ilk gebeliğim olduğu için bide bu konuda bilgim olmadığı için baya stres yapmıştım
Bebegimicin1 Rabia_0703 dert etme bende 28 haftalikken ogrenmistim 2 hafta geriden geliyor dedi cok sukur sag saglim dogurdum cocugun masallahi var yerinde durmuyo simdi 2. Gebeligimdede 1.5 hafta geriden geliyor dedi cokta takmiyorum duzeliyo duzelmese bisey olmuyor
greybrde Rabia_0703 bu haftalarda genelde bi sorun çıkıyor rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻