Kızlar bugün kontrole gittim önce nstde bebeğin kalp atışları yüksek çıktı. Acile gönderdiler serum verip tekrar nst çekildi bu sefer de düzenli sancı çıktı. Çatı muayenesi yapıldı. Biraz açıklığım var ama cm söylemedi. Akşam 7de tekrar gel açıklığın ilerledi mi bakcaz dedi. 1 hafta da sürebilir doğum dedi. Çok korkuyorum ya çok erken geliyor ama doktor normal dedi. Bu haftalarda doğum yapan var mı? Bir de iki parmak açıklık 2 cm mi oluyor?