iLkMom Kızlar ya şuan 36+2 haftalığız ve yemekten sonra bebeğim aşırı derecede kendini kasıyo ve belime çok kötü ağrı giriyo yemek dahi yemek istemiyorum bunu yaşayan var mı randevum cuma günü o yüzden size sormak istedim
elifinannesiiii iLkMom benimde yemeklerden sonra şikayetlerim artıyor yerleri büyüdükleri için daralıyor sanırım midede dolunca iyice yer kalmıyor diye düsünüyorum
ZumrutHanim 22 haftadayim sag kaburda altimda inanilmaz agrilar oluyor sizde de varmi @iLkMom @elifinannesiiii