Merhaba arkadaşlar biz neredeyse 34 haftalık olduk bebeğim makat geliş duruyor bugün kontrolüm vardı doktor döneceğine dair pek umutlu konuşmadı şanslıysan bi umut belki döner dönmezse sezeryan dedi.Egzersiz yapsam döner mi dedim sen ne yaparsan yap fayda etmez neredeyse 34 haftalık dönebilirse kendi döner dedi. Başına gelen bu haftalardan sonra baş aşağı dönen yada şunu yaptım bu egzersizi yaptım döndü diyen var mı? Lütfen olsun ben sezeryandan çok korkuyorum ilk doğumum normaldi buda normal olsun istiyorum.