Normal doğumumu bekliyorum 1 haftadır ara ara çok şiddetli ağrılarım oluyor çevremde sürekli ne çekiyorsun ki? Gir sezeryana kurtul diyen insanlar var boğasım geliyor arkadaş o kadar sinirleniyorum ki doğumuma az kala tüm motivasyonumu inancımı düşürüyorlar deliricem😤😤😤 sizde de var mı böyle kendini bilmezler?