Kızlar merhaba 😊 şu an 13+2 günlük hamileyim. Bugün doktorda 13+5 çıktı. İkili tarama testi yapmadığımı bakmasını söyledim. Burun kemiğini görüyorum ama ense kalınlığını tam olarak göremiyorum dedi geç kalmışsın dedi. Ben en son 14. Haftaya kadar bakılıyor diye biliyorum. Sizce detaylı testleri mi bekleyeyim başka bir doktora mı gideyim? Bu durumda olup deneyimleriniz varsa cevaplarınızı bekliyorum 😌😌