Anne88 İse yariyormu yoksa sadece adetin gelmesi için mi bugün yazdı doktor adetin üçüncü günü de gelmemi söyledi bide fitil verdi akıntı için
Asyapolat80 Anne88 ben Duphaston la hamile kaldım çatlama gününü degerlendiremediğimiz halde çok şükür
annesinin_beybisi Anne88 duphaston hamile kalmak için değil ben 3 ay kullandim bunu sormuştum doktoruma. bebek varsa tutunsun yoksa zamanında regl ol diye