Kızlar eşimin babannesi bizimle yaşıyor o kadar çok oksuruyor ki astım spreyi kullanıyor kaç defa acile veya normal hastaneye götürdük aaa coranami acaba deyip PCR testi yapıp eve yolluyolar hayır korona değil hasta bu kadın dememe rağmen hiç birşey yapmiyolar o kadar uzuluyorum ki ben kendimce doğal yollarla birazda olsa hafifletemezmiyim babanne 84 yaşında artık oksurmekten sesi kısıldı ne yapabilirim sizce