Kızlar merhaba. Şuna 16+4 haftalık hamileyim çok şükür gittiğimde sen bir sorun olmadığını söylüyorlar ama benim sürekli kasık ağrılarım özellikle sol kasıkta sabahtan akşama kadar hiç geçmeyen bacağıma vuran hatta sol arka kısmada vuran ağrılarım oluyor akıntı hissiyle birlikte . İlk zamanlar kanamalı düşük riskliydi gebeliğim o zamanlardan pirpirkli oldum gidiyorum acile kan idrar temiz çıkıyor şükür. Böyle yoğun şekilde ağrılarım olması normal mi ki yaşayan var mı öyle ağrıyor ki bazen acaba bişey mi oldu diyorum. Dün acil kadın Doğumda ki doktor ilk gebeliğin olduğu için ağrıları anlamıyor olabilirsin dedi büyümeye bağlı ağrılar mı bu acaba