Eylul_2 5+4 haftalık hamileyim kese göründü bebek içinde 4 Ağustos’ta randevum var ama bugün o kadar çok başım dönüyor ki sizlere de oldu mu normal mi resmen ayağa kalkamıyorum 😓
Esrasoner Eylul_2 bende 4 +5 hamileyim dün keseyi gördüm. Bende de aynısı var. Ayağa kalkamıyorum tansiyondan dolayıda sürekli uyuyorum normal herhalde 😊
Eylul_2 Esrasoner Bende de uyku çok fazla hep yorgunluk hissi var şimdi de baş dönmesi eklendi korktum🤭 Senin de yeniymis inşallah sağlıkla kalp atışını duyarız 🙏