Mrvtkn teşekkür ederim canım illa ki oluyor ağrın ameliyat oluyorsun ve ilk ameliyatımdı kucağımda bebeğim olduğu her saniye gerçekten geçti hissetmemeye başladım emzirdim yürüdüm odanın içinde yine yürüdüm duşumu aldım geçiyor ikinci gün şuan daha iyiyim