Bugesblog Eşim Yakup Tuna ismini beğeniyor. Ben de Tuna ismini seviyorum ama Yakup isminden emin degilim. Sizce uyum olarak nasıl? Beğendiğiniz isimleri de yazarsanız cok sevinirim :)
Momocuk-48 Bugesblog yakup güzel isim bence olsun koysun babasının adıysa kırmayın bırakın koysun benim jako papağanım vardı onun adıda yakuptu rahmetli oldu o yüzden bi sempatim var adıyla yaşasın inşallah 💝