Selam kızlar… ben 6 aya kadar femibion kullandım yedinci ayımda bıraktım bebege yaramıyor sanki anneye yarıyo gibi doktorda kullanmak zorunda değilsin dedi. Ilk aylar önemliydi dedi. Bir çok insan çevremde hoç kullanmadım diyor. Siz ne diyorsunuz varmı kullanan kullanmayın. Son iki ayım femibion 3 ü kullanmalımıyım. Bebeğim çok sükür cok iyi içindeki vitamin yüklemeleri son aylarda anneye çok kilo yapıyor olabilirmi?. Ben birden 12 kilo aldım. 53düm 65 e yaklaştım. Tabi bebişimizin sağlığı her seyden önemli ama ilk aylardan sonra bebeğe yaramıyorsa kullanmanın anlamı yok. Bilmiyorum. Ne diyorsunuz.