GizMeh benim bir problemim vardı 17. Haftada da gitmiştim perintoloğa bağcılarda. Doktor kendi de baktı bir ara işi çıktı, hasta aceleye gelmesin sen devam et dedi asistanına. O da çok güzel baktı sonuçta onlar da doktor ve tüm gün o işi yapıyorlar. Yüreğimizi ferah tutalım 🥰