Selcansahin33 Bugün şehir hastanesinde muayenemiz vardı girmemle çıkmam bir oldu özel hastanede muayene oluyordum sürekli biraz öyle ilgi bekledim sanırım cok bisey anlamadım bebişimizin kilosu 2158 gram olmus normal mi sizde durumlar nedir ?
Melikeelanur Selcansahin33 yine söylemişler canım şükret bende şehir hastanesi ne gidiyorum ölçüm yapmıyoruz diyip soylemiyolar sinir oluyorum dönüyorum doğumda ogrencem artık kilosunu
Ebruaksoylu Selcansahin33 keşke bende öğrenebilsem çok merak ediyorum bebisimi ama virüslü olduğum için dışarı cikamiyoruz 😞😞😞
Bett_blog Selcansahin33 bizde durumlar böyleydi 31.hafta 1700gr 42cm 34.hafta 2700gr 46cm 35.hafta 2800gr 48cm 36+6 hafta 3200gr 50cm ama bence kuzunuzun kilosu iyi🥰
Selcansahin33 Bett_blog teşekkür ederim ya zaten o kadr sallama söyledi ki kiloyuda eşim haftaya özele gitmemi söyledi bakalım o zaman kaç çıkacak 😅🤗