Yasemin8841 Kızlar biz 15 haftalık olduk bugün erkek olduğunu öğrendik eşimle konuşmuştuk erkek olursa o kız olursa ben koyucaktım şimdi çocuğun adı ertuğrul kaldı🤦🏿♀️😅güzelmi çirkinmi anlayamıyorum sizce nasıl. Kız olsaydı kumsal olucaktı🙄
isimsiz1i Yasemin8841 erkeği eşiniz takıcakmış ama öyle anlaşmışsınız ismi kötü değil tam erkek ismi :) karakteristik bi isim