Ersev06 sizin enfeksiyon çok fazla cıkmış en fazla 5 olması gerekirken 35 .. ama korkmayın 1 ay önce yani 27 hafta da benim de 35 cıktı doktor vajinal fitil verdi bununla beraber ağır akintim vardi durmuyordu. 1-2 hafta kullandım sonra 7 lere düştü. doktor daha ilaca gerek yok dedi . ama erken doğum riski oluşturdu bu enfeksiyon bende rahim kisaligim oldu simdi sürekli istirahat . umarim sizin bi sıkıntı olmadan hallolur