Prenses_annesi1 Bana da 18. Haftada tetenozun ilk aşisini yaptilar 2. Doz için ne zaman geliyim diye sordugumda biz sizi arayacaz dediler şu an 30 haftalığız hâlâ arayacaklar
zllcnlky Prenses_annesi1 unutmuş olabilirler. Benim ebe hep aricam dedi hiç aramadı, ben kendim takip ettim. Aralarında 1 ay olması gerekiyor normalde. Siz bi sorun bence.
Mujde0808 Durunbigeldim valla daha arayan yok sozde kan tahlili icin de aricaklardi aramadilar ben gittim
Prenses_annesi1 zllcnlky Sordum canm ellerinde aşı yokmuş gelmesini bekliyorlar miş o aşı gelene kadar ben dogurmazsam tabi 😂
zllcnlky Prenses_annesi1 normalde 22de 2.doz olmalıydı. 8 haftadır aşı gelememis mi. çok saçma, sizi unuttuk demek istememişler bence. Insallah sonradan onlar yüzünden bi sorun yaşamazsınız.
zllcnlky VeraVrea 37.haftadaymissiniz şimdi gördüm. Bu haftalarda yaptırırlar mi bilmiyorum ama yinede tekrar konuşun. Bu arada aşıyı red eden insanlar da var, yani her zman bi soruna sebep olmayabiliyor. Merak etmeyin belki de sorun yok diyeceklerdir
VeraVrea zllcnlky reddetmezdim ben doktor bilim ne diyosa o fakat belki de 24. Haftadan beri yataktayım ondan olmuştur, şeker yüklemesi de yaptırmadı doktor, senin hastanede sandalyede bikaç saat geçirmeni istemiyorum demişti 12 hafta sadece tuvalete kalktım
Prenses_annesi1 zllcnlky Bu hafta kontrole gittigimde doktora sorcam canm onlarin keyfini beklersem daha geç olacak
zllcnlky VeraVrea belki de o yüzdendir, herhangi bi riske atmak istememişlerdir. Az kaldı, hayırlısıyla saglikla bi kucağımiza alsaydık bebisleri