Melakya Kızlar doktorum erkek dedı 14. Haftadayım yanılma yada degısıklık olabılırmı sosyal medyada duyrmak ıstıyorum bakarmısınız🥰💙
nvn-mutlu Melakya benimde 14. haftamda belli oldu ama doktorum net belli oluyor demişti emin olamadıklarında söylüyorlar zaten sana birşey dedi mi doktorun
Brcbrc3 Melakya Ultrason çok net değil gibi bana da dedi erkek diye de emin değilim bir ay daha beklicem :)
bahtnurr1 @nvn-mutlu değişik bişey oluyor ya 🥰 hani ilk kız diyince büssürü kıyafet falan beğenmiştim netten , geri erkek diyince emin misiniz falan diye baya sordum doktora 🙊
nvn-mutlu bahtnurr1 demi insan bu seferde acaba da kalır hep 🤭 şimdi cinsiyet erkek mi kaçıncı haftadasınız
bahtnurr1 Tam dersine kızda yanılma çok oluyo kordonu pipisi sanabiliyorlar , şuan 25.haftadayım 22de detaylıda öğrendim erkek olduğunu 😊
Deniz900 Dün öğrendim kız olduğunu 16 dayım, çevremdeki herkes erkek bekliyordu. Bu beklentileri beni çok üzdü 😔
Sellinn Bende 14 haftaligim kiza benziyor dedi biz tutamadık kendimizi yaydik 😆değişirsede nasip saglikli olsunda önemli değil 😇