Kızlar eşime isim beğendirmek deveye Hendek atlatmaktan daha zor 😀 Lina ismini beğendi ilk defa bir isme ısındı ama sizlerin de fikirini almayı çok seviyorum mesela dün düşündüğümüz ismin anlamını biz farkedemedik iyi değildi bu yüzden vazgeçtik sizler sayesinde ♥️ Lina sanırım hurma ağacı fidesi anlamında . Kuranı Kerim’de geçiyormuş 🐣