oznuroznur07 Hamılelıgım ,ılkı 1 yasına yeni gırdı, Suphelendım test yaptım Pozıtıf çıktı Ertesı gün uyandıgımda kanamam oldu adet oldum sandım kahverengiydi umursamadım Ama ıcım ıcımı yedi .oğlen doktora gıttım anlasılmadı küçük bısey görüyorum dedı kan testi yaptı hcg 925 cıktı daha cok yeni . Kanamam devam edıyo progestron verdı 200 mg vajınadan koy Daha etkılı dedi . Sabah aksam koyuyorum yatıyorum yarısı ()Acık kırmızı kanla) karısık gerı gelıyor karnımda da sızlama var .ılkınde hıc boyle bısey olmamıstı . Korkuyorum yasayan var mı 😩
HaticeeC 8 haftalıkken kanamam oldu progestana başladım günde 3 tane ağızdan. Hala kullanıyorum ilacı içinizi ferah tutun ve ilacınızı ihmal etmeyin lütfen stres bebişleri olumsuz etkiliyor. Bol bol dua etmekten başka bişey gelmiyor elden.