Kizlar su ana kadar bel ağrısı falan oluyordu ama dinlenince falan geçiyordu. Gece boyunca hafif olmak suretiyle şimdi de biraz şiddetli bel ağrım var şu ana kadar hiç adet ağrısı çekmedim tam bel kısmı ağrıyor popomdan bacaklarıma vuruyor doğum belirtisi olabilir mi,?