AyseguLena Kızlar sezaryen için detaylı kan verdim. Haftaya anesteziye görünüp gün verecekler. Fakat kansızlık çıktı biraz. Normalde her sabah bir adet kan hapı kullanıyordum şimdi ikiye çıkaracağım sanırım. Benim gibi olan ve olupta doğum yapan var mı?