Mom21 ben de hamile kalmadan önce ne çikolatalar yerdim hele hoşbeş varya o kadar tüketirdim ki anlatamam ama şimdi hiç yiyemiyoruz hiç canım istemiyor. Bitter çikolataya bayılan ben hiç tüketemiyorum. 😊 bebeğin abur cubura ihtiyacı var diyenler nasıl uydurmuşlar anlamadım. Doktorum beni hep tembihler abur cubur gibi sağlıksız şeylerden uzak dur diye