Turuncu benim 16+2 haftalıkken çok az kanamam geldi doktora gittim hemen kesenin yanında büyük bir kanama kesesi oluşmuştu bir gün hastahanede yattım. 10 gündürde istirahat ediyorum. Ona göre ilaç iğne vs veriyorlar. Aksatmadan doktora git lütfen illa sorun olacak diye bişey yok ana tedbiri almak lazım.