Zeynepnurr Kızlar 12+3 haftalık hamileyim kasığımda böyle gündüzde geceleri de batma tarzı bazende ağrı oluyo ara ara giriyo gidiyo. Bazende alt bölgeme vuruyo ağrısı normal mi bu sizlerde oluyo muu?
teletabi Zeynepnurr rahim büyüdüğü için normal kabul ediliyor. Yatıp dinlenmemi tavsiye etmişti doktorum