Keremine 29 haftalikken ayni sorundan dolayi hastaneye yatisim yapildi ve 1 hafta hastanede riskli gebelik bölümunde takipte kaldim banada ciger qelistirici igne yapip bebegi alacaklardi ama istirahat bol su tuketimi en önemlisi armut suyu ve havuc suyu ile bebegmn suyunun yukselmesine yardimci oldum su anda o sebepten dolayi erken dogum riskim.var 33 hafta olcaz ama doğum söz konusu degl surekli istirahat edin bebegi alsalar bile yogun bakim surecinde olcak gerekirse hastaneye yatisinizi yaptirin takip etsinler suyunuzu ben iyikide tek bi doktora bagli kalmayip baska hastaneye gitmism.. sizin suyunuz ne kadar kalms soyledilermi