Kızlar oğlum 40 günlük bu gün sağlık ocağına götürdük oradaki hemşire bıngıldağı kapanıyor dedi erken kapanması iyi değil gibisinden konuştu çok korkuyorum bu gün yarın çocuk doktoruna götürücem kontrole ama için hiç rahat değil . Kimi bebekde erken kapanır kiminde geç dedi ama korkuyorum öyle bir durum yaşan duyan varmı