Turti Hamişler tam 39 haftalık olduk yanlız tık yok sadece 2 gündür arada belime ve kasığıma ağrı girip çıkıyor birde alttan baskı yapıyor kafasını zorladığını hissediyorum bu durumun ne zamana kadar böyle gider henüz çatı muayenemde olmadı
Meleekdincc Turti Bende burda bekliym tam 39+0 ım kasık agrim bel ağrım oluyor ara ara ama düzenli değil geçiyor 🙄
Bulutsevdasi Turti 38+5 olduk . Yok yani. Ağrı da çok değil. Bebekte iri. Randevuda alamıyorum. İçimde kaldı bebek 😂
Minamm-0666 39 hafta aynı durum nstde sancılar çıkıyor ama düzenli değil alttan muayenede etmedi doktorum bekliyoruz öyle işte 😄
Ayskem Bende 40 olucam çatı muayenesi benim de olmadı nst de sancı da cıkmıyor bilmiyorum nolcak 🤦🏻♀️