DemetF Adapte34 ben 18+2 yim 3 gundur net hissediyorum elimi koymama gerek kalmadan.:) genelde ikindiden sonra 11 e kadar ara ara hissediyorum 🤗darisi diger annelerimizin basina
Rzemheri Adapte34 İlk gebeliğim, 19. Haftamdayım şuan artık baya baya her gün hissetmeye başladım ilk olarak 18 de hissetmeye başlamıştım 😍 geceleri ve sabahları özellikle 🙈🥲💜
Adapte34 Mlhameliha ben 14+4 ten beri hissediyorum şuan 18+2 yim atıyorum birgün çok oynuyo bir gün hiç oynamıyo
mehtapyilmazturk 17+2yim, galiba biraz hissediyorum, göbek deliğimin çevresinde bişey batıyor gibi çok kısa sürüyor, bebik hareketidir diye düşünmek istiyorum 😂😍
Adapte34 mehtapyilmazturk evet rahim şuan göbek deliğinin hemen altında o civarlarda oynuyo ama düzenli değil dediğim gibi bir gün çok oynuyo be gün hiç oynamıyo
Adapte34 DemetF aynı haftadayız benimki gece yarısından sonra sadece bir kez oynuyo gün içinde ara ara oynuyodu geçtiğimiz haftalarda artık oynamıyo Bi sıkıntı mı var acaba korkuyorum
DemetF Adapte34 korkma biraz yorulunca yada disari cikinca bende de ole oluyor bi iki gun takip et gene icine sinmezse gidip gor bebegini icin rahatlar ama daha yeni yeni gucleniyorlar ya cok normal bence
Nigarhacizade Adapte34 19+2 yiz 💕Ben karnımın azıcık altında balık yüzer gibi hiss ediyorum, ya da kalp çarpıntısı gibi bir şeyle hiss ediyorum. Ama genelde sırt üstü uzanınca, ya da oturunca hiss ediyorum ve öğleden sonra ya da gece uyurken hareketli oluyor ❤️
Adapte34 Nigarhacizade evet hissettiğim zaman bende balık yüzer gibi hissediyorum çok net hissediyorum oynadığı zaman güçlü oynuyo oynamadığı zaman da hiç oynamıyo 🤦♀️
Rzemheri Nigarhacizade kalp çarpıntısı gibi bende de çok oluyordu 18. Haftamda 🥰 pıt pıt atıyor sanki tuhaf mı acaba diye düşünmüştüm böyle mi oluyor diye
Rzemheri Adapte34 aynen çikolata ve tatlı bir şeyler yiyin mutlaka 🥰 ben en çok etki eden bunlar diye biliyorum detaylı ultrasona gelirken mutlaka tatlı ye dedi doktorum en etkili şey 💜 zaten çoğu anne 20. Haftadan sonra hissediyor hiç kafana takma zaten hareketler minicik daha dışarıdan görülecek ya da el koyunca hissedilecek gibi değil o yüzden belki bağırsak hareketi ya da karın gurultusu sandığında oynuyordur bebek 😍 ben başta ayırt edemiyordum 🙈🙈
Adapte34 Rzemheri peki karın içinizde bi gerginlik hissediyor musunuz bazen kas katı oluyo sağ tarafım içimde geriniyomuş gibi
Rzemheri Adapte34 ayy bende ikiz gebelik var birde karnım öyle sertleşiyor ki anlatamam size bende normal mi diye düşünüyorum hep annem normal diyor bebiş büyüdükçe sertleşiyor birde gerneşme bende de oluyor evet kalkarken ya da otururken özellikle lavaboda bile oluyor kalkıp otururken 🤭
Rzemheri Adapte34 özellikle karnımın alt kısmında bazen çok yoğunluk hissediyorum alta düşüyor iniyor gibi bir şey ilk gebelik olunca insan her şeyi yeni yeni keşfediyor belki normaldir ama bana ilginç değişik geliyor 😍🥰🙈