Esin32 evet iki günde bir takip ediliyor iki katı artış bekleniyor. Ben değerler arasında iki gün var zannettim çok az artış olmuş diye öyle dedim. ama aynı gün vermişsiniz sanırım. Sorun yok bence çokta kanamalarda normal daha yeni bi gebelik çocuk yerleşiyor rahim kendini temizliyor olabilir. Dua edin stres yapmayın inşallah hayırlısıyla tutunur bebeğiniz.