Kızlar bir sorum olucak ben normal test yaptım pozitif çıktı sonra beta hcg yaptırdım ilki 56,41 çıktı ikinci 154 çıktı bugün her hangi bir doğum doktoruna gittim hamile sayilman için 2 gün içinde 500 olman lazım dedi ne yapmalıyım yaşayan oldu mu ??