Prens_annesi44 Hanımlar bugün doktora gittim 37+6 haftalığız.. bebeğin kafası yukarda bu saatten sonra düşmez cumartesi sezeryana alayım dedi. Ne yapacağım bilmiyorum :(
Pinar-nehir Prens_annesi44 bende aynıyım seninle ilk doğumum normal bu bebeiş 5 aydır başı yukarda dönmez dedi dr 3 doltor gezdim ihtimalyğzde 5 felan dedi oda çok zor dedi bende amlşytan korkuyorum